بعثت انبیاء الهی برای رسیدن انسان به فضایل اخلاقی بود


بعثت انبیاء الهی برای رسیدن انسان به فضایل اخلاقی بود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان گفت: بعثت انبیاء و اولیای الهی برای رسیدن انسان به فضایل، پاکی‌ها و اخلاق نیکو بود.

آیت‌الله علی اسلامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند تا انسان را بر سر دوراهی انتخاب حاکمیت الله و حاکمیت شیطان کمک کنند تا با انتخاب حاکمیت الله راه و طریقت درست را برگزینند.

وی ادامه داد: هرگاه در انقلابی مشاهده کردید که مردم به ارزش‌ها فکر نمی‌کنند و حاکمیت نیز به غارت و چپاول کشیده شده بدانید که هدف والای الهی، یعنی حکومت اسلامی پیاده نشده است.

این نماینده خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یک برهه حساس دستور به رزمایش مومنانه، مساوات و همدلی دادند و با ورود بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها مشاهده کردیم که کمک‌های بسیاری در قالب سبد کالا به نیازمندان جامعه توزیع شد، چرا که یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، رفع کمبود و کاستی‌های مردم در مواقع بحرانی است.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بارها و بارها نسبت به رفع برخی مشکلات به دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه توصیه‌های لازم را به عمل آورده و در بسیاری از موارد نیز این توصیه‌ها راهگشا و نتیجه بخش نیز بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مصلی شهرستان تاکستان، اظهار داشت: مصلی تاکستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و برای ساخت ۱۲ پروژه از جمله مسجد جامع، مراکز فرهنگی و هنری مانند کتابخانه دیجیتال و اماکن ورزشی از جمله استخر در نظر گرفته شده و تاکنون فازهای یک، دو و سه آن نیز به انجام رسیده و فاز چهار آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون برای نقشه برداری آن چهار میلیارد ریال و برای اجرای فوندانسیون نیز ۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟