شهردار فینیکس: ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا پر شده است


ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونا به دلیل افزایش قربانیان کرونا پر شده و بیمارستان‌ها از کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری اجساد استفاده می‌کنند.

شهردار فینیکس: ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا پر شده استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما‎ به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی؛ ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونا به دلیل افزایش قربانیان کرونا پر شده و بیمارستان‌ها از کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری اجساد استفاده می‌کنند.
کیت گالگو، شهردار شهر فینیکس واقع در ایالت آریزونا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت: اوضاع بسیار سختی در اینجا وجود دارد و افراد در این منطقه مجبورند ۸ تا ۱۳ ساعت در صف منتظر بمانند تا آزمایش دهند. من افراد زیادی را می‌شناسم که این مدت زمان را در انتظار نمی‌مانند مگر آنکه نیاز شدیدی به آزمایش داشته باشند. هوا بسیار گرم است و پیش بینی‌ها حاکی است آخر هفته دمای هوا تا ۴۷ درجه بالا برود. ناحیه ماریکوپا اعلام کرده به دلیل پر شدن ظرفیت سردخانه ها، از کامیون‌های یخچال دار استفاده خواهد کرد. اوضاع در اینجا ترسناک است.‌ای کاش به شهردار اجازه داده می‌شد زودتر از این اقدام می‌کرد.
۰۰:۰۰:۵۴
مجری پرسید: آیا ظرفیت سردخانه‌های شما پر شده است؟
۰۰:۰۰:۵۵
کیت گالگو، شهردار شهر فینیکس گفت: تخت‌های سردخانه بیمارستان اِبرازو پر شده است و در حال استفاده کردن از کامیون‌های یخچال دار است. در کل ناحیه این شرایط حاکم نیست، اما این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های مهم ناحیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری