سارق 17 میلیارد ریال طلا و جواهرات در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد


سارق 17 میلیارد ریال طلا و جواهرات در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک سارق طلا و جواهرات با 17 میلیارد ریال سرقت در شهر فارسان خبر داد. 

به گزارش روز شنبه ایرنا، از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات در شهر فارسان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و رصد اخبار و اطلاعات از سوی کارشناسان پلیس، سارق شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد که این سارق در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، ولی در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی، به سرقت طلا، جواهرات و ارز از یک منزل مسکونی در فارسان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مخفیگاه این سارق طلاهای مسروقه شامل یک کیلو و ۷۰۰ گرم طلا و جواهرات و مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ دلار کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش طلا و زیورآلات مسروقه را ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

غلامزاده، با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد، منازل خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟