ساعت کاری ادارات در لرستان تغییر کرد


ساعت کاری ادارات در لرستان تغییر کرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط افزایش مصرف برق استان و ضرورت تامین بهینه این خدمت؛ ساعت کاری ادارات استان از 21 تیرماه تغییرمی‌یابد.

سیدموسی خادمی روز شنبه رد جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان ساعات کار تمامی ادارات،شرکت های دولتی، بانک ها ،شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۳۱ مرداد تغییر یافته است.

وی اظهار داشت: بر این اساس ساعت کار اداری روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ است که ساعات کار بیمارستان ها ،مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند ترتیبی اتخاذ شود پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و تمامی دستگاه ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

استاندار لرستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی اعلام شده؛ موظف است گروه هایی را تشکیل و نتیجه را هر ۱۵ روز به مدیریت ارشد استان گزارش کند چراکه مصوبه تغییر ساعت اداری با اعلام شرکت توزیع برق و استان مبنی بر پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز؛ لغو می‌ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل