کشف بیش از 483 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی


کشف بیش از 483 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 483 کیلو و 700 گرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان قاینات خبر داد.  

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاینات هنگام کنترل محورهای عبوری به یک سواری پراید که با سرعت بالایی در حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: متهم با بی‌توجهی به ایست پلیس متواری شد که بلافاصله ماموران با اجرای طرح مهار، خودرو را در عملیات ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۸۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد و یک خودرو راه پاک‌کن که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، شناسایی و توقیف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۲ خودرو توقیف شد و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه هم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهر مرزی "درح" خبر داد.

سرهنگ احمدرضا کارگر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط کارکنان انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در شهر درح اجرا شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چندین نقطه آلوده در شهر درح را که به محل فعالیت خرده‌فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود، شناسایی کردند که ضمن پاکسازی این محله‌ها ۱۰ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر صنعتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

استان مرزی خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از مسیرهای عبور مواد مخدر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا