گرامیداشت هفته حجاب استان تهران در فضای مجازی


گرامیداشت هفته حجاب استان تهران در فضای مجازی

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های گرامیداشت هفته حجاب و عفاف استان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه در گفت‌وگو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح موضوع حجاب در نمازهای جمعه استان، صدور بیانیه توسط تشکل‌های خواهران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در مساجد و پایگاه‌های بسیج، انتشار کلیپ‌ها، مقاله‌ها و دست‌نوشته‌های متناسب با این ایام در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های هفته حجاب و عفاف امسال در استان تهران است.
وی همچنین برگزاری اجتماع مجازی دختران استان تهران با عنوان دختران «حاج قاسم» را از جمله دیگر اقدامات مردمی در هفته عفاف و حجاب امسال عنوان کرد.
به گفته وی از ساعت ۲۱:۳۰ امروز و با حضور ۱۵ شخصیت مهم داخلی و سایر کشورهای اسلامی، نشست عفاف و حجاب با عنوان «عفاف و حجاب سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

گرامیداشت هفته حجاب استان تهران در فضای مجازی

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست لازم است تا برنامه zoom cloud mating را بر روی تلفن همراه یا رایانه خود نصب و با استفاده از رمز ۸۹۴۹-۰۸۵-۲۷۵ وارد جلسه شوند یا می‌توانند با استفاده از آدرس https://us۰۴web.zoom.us/j/۲۷۵۰۸۵۸۹۴۹ در این نشست شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تمامی پیام‌رسانان فرهنگ عفاف و حجاب به ویژه مجمع جهانی اهل بیت(ع)، بنیاد عفاف و حجاب، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سایر دستگاه‌ها که در این ‌مقطع حساس به گرامیداشت این مهم همت گماشتند، قدردانی کرد و از آنان خواست تا بیش از گذشته به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهمیت دهند.

تداوم هجمه استکبار به عفاف و حجاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: امروز شاهد هجمه وحشیانه دنیای استکبار و مزدوران داخلی به حجاب و عفاف هستیم زیرا این مهم بخش قابل توجهی از مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی استکبار به حساب می‌آید.
حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: هجمه دشمنان قسم‌خورده نظام از یک سو و کم‌کاری و بی‌توجهی برخی از مسئولان و مدیران از سوی دیگر باعث شده تا شرایط حجاب امروز جامعه با اصول اسلامی فاصله داشته باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف، بیان کرد: شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مراسم هفته عفاف و حجاب امسال متفاوت‌تر از گذشته و در بستر فضای مجازی برگزار شود.
به گزارش ایرنا در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ شمسی به دستور رضاخان، نیروهای دولتی به اجتماع اعتراضی مردم در مسجد گوهرشاد برای دفاع از حجاب، یورش بردند و در کشتاری خونین و وحشیانه هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند و بر همین اساس این روز در تقویم جمهوری اسلامی به ‌عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟