برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» در کانون‌های مساجد گیلان


برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» در کانون‌های  مساجد گیلان

حجت‌‌ الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مسابقه کتابخوانی«حجاب عزت است یا اسارت؟» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبرداد.

حجت الاسلام‌ « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اظهارکرد: همزمان با گرامیداشت این هفته مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت؟» بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ترویج سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: این کتاب نگاهی به آثار مثبت حجاب، مجازات ترویج بی‌حجابی، شرح وظایف آقایان و بانوان از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) نوشته «محمد صادق ذبیحی» است.

وی با بیان اینکه این کتاب گفت وگویی دوستانه جهت رعایت وظایف و مسئولیت‌های دینی و اجتماعی است تا گامی جهت حل مشکلات و معضلات خانواده و جامعه باشد تصریح کرد: ۲ هزار جلد از کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟» با همکاری آستان قدس رضوی به‌صورت رایگان بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان توزیع شد و سایر کانون‌های علاقمند می‌توانند جهت دریافت کتاب به دبیرخانه ستاد در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به برخی بدحجابی‌ها و ناهنجاری‌های موجود در جامعه که از پیامدهای هجمه فرهنگی دشمن است خاطرنشان کرد: باید دستورات دین را در زندگی جاری کرد و با یادآوری آثار تخریبی گناه و رفتارهای ناهنجار به‌ویژه آسیب‌های ناشی از بدحجابی و بی‌بند و باری، جوانان را برای مقابله یا مظاهر ویرانگر تهاجم فرهنگی آماده کرد تا تبلیغات مسموم دشمن موجب اغفال و گمراهی آنان نشود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل