امام جمعه خلخال: پروژه های عمرانی منطقه جان گرفته است


امام جمعه خلخال: پروژه های عمرانی  منطقه جان گرفته است

اردبیل _ ایرنا _امام جمعه خلخال گفت: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و همراهی مسوولان پروژه‌های عمرانی و گردشگری این شهرستان جان گرفته و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی روز جمعه در نشستی با استاندار اردبیل افزود: پروژه راه خلخال به منجیل به عنوان عامل توسعه منطقه جنوب استان اردبیل از پروژه‌های مهم دارای ردیف اعتباری ملی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان است.

وی گفت: با پیگیری‌های استاندار اردبیل اخیرا علاوه بر اعتبارات قبلی منظور شده به اجرای این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید تخصیص یافته است.

وی با اشاره به درصد پایین برخورداری جمعیت روستایی این شهرستان از راه آسفالته خواستار تلاش مسوولان استان برای جبران عقب ماندگی گذشته در این زمینه شد.

وی به مطالبه مردم روستاها و شهر خلخال در ایجاد زیر ساخت های مختلف از جمله راه های ارتباطی و تکمیل سدهای معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: تامین آب کشاورزی در روستاها نیازمند ایجاد زیرساخت ذخیره آب است و این مساله همت عالی مسوولان استانی را می‌طلبد.

وی افزود: انتظار از مسوولان استان راه اندازی همه پروژه های راکد سدهای معیشتی این منطقه در جهت رونق کشاورزی شهرستان است.

اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل نیز در این نشست برای افزایش سرعت پروژه های عمرانی این منطقه بویژه احداث تونل در گردنه الماس جاده ارتباطی خلخال به اسالم قول مساعد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی