دوره‌ تربیت مدرس کتاب «طرح کلّی اندیشه اسلامی در قرآن» برگزار می شود


دوره‌ تربیت مدرس کتاب «طرح کلّی اندیشه اسلامی در قرآن» برگزار می شود

دومین دوره‌ تربیت مدرس کتاب «طرح کلّی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» از سوی دفتر قم موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حجت الاسلام گرامی‌پور» گفت: دومین دوره‌ تربیت مدرس کتاب «طرح کلّی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» از سوی دفتر قم موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول بخش پژوهش و آموزش موسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: این دوره ویژه‌ اساتید حوزه‌ علمیه‌قم است و از امروز به مدت دو هفته در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره ۴۲ نفر از استادان آقا و خانم حوزه‌ی علمیه‌ی قم پس از گذراندن ۳ مرحله آزمون برخط از کتاب «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» و مصاحبه‌ی علمی از محتوای کتاب در این دوره پذیرفته شده اند.


حجت الاسلام گرامی‌پور خاطر نشان ساخت: این دوره شامل ۲۲ ساعت کلاس آموزشی و ۱۴ ساعت کارگاه خواهد بود و در پایان به افرادی که موفق به کسب نصاب لازم در آزمون کتبی و شفاهی گردند، از سوی موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی گواهی تدریس این کتاب اعطا خواهد شد.

وی افزود: کتاب«طرح کلی اندیشه‌ اسلامی در قرآن» سلسله مباحث رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظلّه العالی) است که معرّف ایمان تعهّدآور و اجتماعی است و در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۵۳ و در مشهدمقدّس برگزار شده بود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)