ضدعفونی مراکز عمومی کرج  از سر گرفته می شود


ضدعفونی مراکز عمومی کرج  از سر گرفته می شود

کرج – ایرنا – عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد : با توجه به افزایش میزان ابتلا به بیماری کرونا طرح ضدعفونی مکان های عمومی و ناوگان حمل ونقل شهری کرج به زودی از سرگرفته می شود.

فریده بیرانوند بزنی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : در اجرای این طرح تیم های خدمات شهری مکان های عمومی و پردد شهر کرج مانند خیابان ها و پارک ها را ضدعفونی خواهند کرد.

وی گفت : اطلاع رسانی گسترده در خصوص پیشگیری از کرونا به عنوان اقدام سریع برای آگاهی بخشی به مردم در کرج آغاز شده است.

عضو شورای شهر کرج بیان داشت : ضدعفونی اتوبوس ها ، تاکسی ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی از محوری ترین اقدامات برای پیشگیری از کرونا است که شهرداری کرج در این زمینه اهتمام خواهد داشت.

وی به مردم توصیه کرد که استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی را اولویت زندگی خود قرار داده و با بخش سلامت همکاری لازم داشته باشند.

بیرانوند بزنی با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات شهرداری ها گفت : شهرداری کرج از جمله مراکزی است که دارای مراجعه کننده فراوان بوده که برای کاهش این مراجعات حدود 70 درصد خدمات این شهرداری الکترونیکی شده است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به ابتلای تعدادی از کارکنان شهرداری کرج به کرونا بیان داشت: به تازگی یکی از کارکنان غسالخانه کرج حین خدمت دچار بیماری کرونا شد و جان خود را ازدست داد که به عنوان شهید خدمت شناخته شد.

استان البرز در این روزها در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟