کارخانه سیمان راسک 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


کارخانه سیمان راسک 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

چابهار- ایرنا- فرماندار راسک در جنوب سیستان وبلوچستان گفت:کارخانه سیمان این شهرستان با 86 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح دارد.

سلیم کدخدا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه سیمان راسک اظهارداشت: سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت کارخانه سیمان راسک را شاهد هستیم که امیدواریم با راه‌اندازی آن زمینه‌ی اشتغال مستقیم بیش‌از ۴۵۰ نفر و حدود هزار و ۵۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم فراهم شود.

وی از حمایت‌های بی دریغ استاندار در پیشبرد این پروژه مهم قدردانی کرد و افزود: قطعا حضور مسوولان زمینه ساز تسهیل بیش از پیش روند عملیات اجرایی وتسریع در تکمیل کارخانه سیمان راسک نزدیک خواهد شد.

فرماندار راسک گفت: امیدواریم با پشتیبانی وت اکید مقام عالی وزارت صنعتف معدن و تجارت موانع تامین منابع مورد نیاز کارخانه سیمان راسک مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: موقعیت ممتاز کارخانه در حد فاصل سواحل مکران و مرز کشور پاکستان با ظرفیت ایجاد صدها شغل پایدار چشم انداز روشن این پروژه راهبردی را در مسیر توسعه‌ی زیربنایی منطقه ترسیم و تضمین می‌کند.

کدخدا گفت: برخورداری این پروژه از معدن عظیم و دسترسی کوتاه به مرزهای آبی و خاکی بین‌المللی در جنوب و شرق گسترش نقش و سهم استان را در توسعه‌ی صادرات از طریق ارتباط با بازارهای مطمئن محقق می‌کند.

وی افزود: دستور استاندار سیستان وبلوچستان به مانند سال گذشته برای اختصاص حداکثری اعتبارات مصوب پروژه‌های زیرساختی کارخانه در خصوص زیرسازی و روکش محور ۱۲ کیلومتری چراغان به لاشار کاهی،شبکه آب مجتمع لاشار کاهی و ساخت خط فوق توزیع ۶۳کیلوولت از پست ۲۳۰ جکیگور به کارخانه بسیار راهگشا خواهد بود.

فرماندار راسک ادامه داد: راه اندازی پایانه‌ مرزی حمل و نقل مسافر و بار پیشین به عنوان قطعه‌ تکمیلی این پازل جایگاه شهرستان و به تبع استان را در تولید و صادرات تقویت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)