آموزش و پرورش البرز در تخصیص اعتبارات ویژه دیده شود


آموزش و پرورش البرز در تخصیص اعتبارات ویژه دیده شود

کرج –ایرنا - استاندار البرز گفت: با توجه به پایین بودن زیرساخت های آموزش و پرورش دراین استان لازم است این دستگاه مهم فرهنگی درتخصیص اعتبارات استانی و ملی ویژه دیده شود.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید دراین استان باید برنامه ریزی لازم انجام شود، اظهارداشت: برای ایجاد زیرساخت های آموزشی در این استان ضرورت دارد ازمحل اعتبارات استانی به این مهم توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات آموزش و پرورش براساس سند آمایش استان صورت می‌گیرد و باید به این امر پایبند باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد کارگروهی در البرز به منظور سازماندهی برنامه های آموزشی در فضای مجازی نیزتشکیل شود.

وی با بیان اینکه در این کارگروه باید مشکلاتی که سرراه استفاده دانش آموزان ازفضای مجازی وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برای حل موانع سر راه دانش آموزان در فضای مجازی می بایست ، راهکارهای مناسب ارائه شود تا دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت و یا تجهیزات مورد نیاز ندارند زیر پوشش آموزشی – تربیتی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: پیگیری لازم در مورد وضعیت اردوگاه های دانش آموزی و فرهنگی استان البرز هم انجام شود تا برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان آماده شود.

شهبازی ادامه داد: تفاهم نامه بین شورای عالی آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش درخصوص سند تحول بنیادین هم باید با تشکیل کارگروهی دنبال شود.

وی مشارکت تمامی دستگاه‌های مربوطه با آموزش و پرورش البرز در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را درایام تابستان ضروری دانستند.

وی عنوان کرد: برای پیگیری معوقات بازنشستگان نیز آماده پیگیری هستیم و به جد درصدد برطرف کردن دغدغه‌ها ی این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دراین بخش هستیم.

استاندار البرز افزود: به منظور اجرای موفقیت آمیزپروژه مهر نیز برای فرمانداران به عنوان مسئولان این امر در شهرستان‌ها هستند تا این برنامه ملی به بهترین شکل ممکن برگزارشود.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس از پانزدهم شهریور فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: در کمیسیون ماده پنج استان نیز مشکلات چند مدرسه غیر انتفاعی حل و فصل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی