مربیان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد سه نمایش عروسکی تولید کردند 


مربیان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد سه نمایش عروسکی تولید کردند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیان زن کانون پرورش فکری این استان سه نمایش عروسکی به سفارش و با مشارکت حوزه هنری استان تولید کردند. 

کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید این نمایش های عروسکی در کهگیلویه و بویراحمد در راستای همکاری با هشتک «همدلی و کمک مؤمنانه» بوده است.

وی افزود: اسامی این نمایش های عروسکی شامل «دعای زمینی موش کوچولو» به کارگردانی جمیله فلاحی، «فرشته ای از آسمون» به کارگردانی فرشته حق نظری و «ماهی رنگین کمان» به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایش های عروسکی علاوه بر برخورداری از جذابیت کودکانه برای تماشای افراد بزرگسال نیز جذاب خواهند بود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: هر سه نمایش عروسکی تولیدی از سوی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد متناسب انتشار از طریق فضای مجازی هستند.

وی ابراز داشت: این نمایش های عروسکی به زودی از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نشانی artyasuj.ir منتشر و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟