افتتاح پروژه 204 واحدی کارکنان دادگستری کرمان با حضور معاون قوه قضائیه


افتتاح پروژه 204 واحدی کارکنان دادگستری کرمان با حضور معاون قوه قضائیه

کرمان - ایرنا - با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان کرمان پروژه 204 واحد مسکونی کارکنان دادگستری در این استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این افتتاح با اشاره به آغاز عملیات اجرای پروژه ۲۰۴ واحد مسکونی کارکنان قوه قضائیه از آبان ماه سال ۹۳، گفت: این واحدها در قالب ۷ بلوک ۹ و ۱۱ طبقه با سه خواب و براساس آخرین تکنولوژی های ساختمان سازی احداث شده است.

یدالله موحد خاطرنشان کرد: پروژه ۲۰۴ واحد مسکونی کارکنان قوه قضائیه در کرمان با مجموع ۴۰ هزار مترمربع زیربنا در زمینی به وسعت یک هکتار احداث شده است.

وی با بیان این مطلب که یک هزار و ۲۰۰ متر فضای تجاری نیز در کنار این واحدها طراحی شده است، عنوان کرد: در طراحی و احداث این واحدها ضمن رعایت تمامی نکات مهندسی ایمنی ساختمان، به اصل زیباسازی و هوشمندسازی منازل نیز توجه ویژه ای صورت گرفته است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به استفاده از به روزترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در این واحدها اشاره کرد و ادامه داد: کلیه زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی ساختمان (ftth) و اتصال به فیبر نوری نیز در این واحدها انجام شده است.

به گفته وی، پارکینگ مورد نیاز این واحدها نیز در قسمت زیرزمین طراحی شده و در فضای باز این مجموعه نیز ۳۵۰ مترمربع فضای سبز، ۴۵۰ مترمربع فضای بازی کودکان و فضاهای ورزشی احداث شده است.

موحد افزود: تعاونی مسکن کارکنان دادسرای کرمان با عضویت ۲۰۰ نفر از کارمندان این مجموعه و نیز کارمندان دادگستری کل استان و سازمان قضائی نیروهای مسلح شکل گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403