خشونت دانش‌آموزی در استان اردبیل کاهش یافت


خشونت دانش‌آموزی در استان اردبیل کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کاهش میزان شیوع خشونت دانش‌آموزی بر اساس رصد موضوع و شیوع‌شناسی انجام شده در مدارس این استان خبر داد.

احمد ناصری روز پنجشنبه در نشست اعضای سند سلامت استان افزود: بخشی از این کاهش نتیجه اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمند در مدارس می‌باشد.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش در ۱۳ سرفصل برای کنترل و کاهش خشونت اجتماعی از طریق ارتقای توانمندی‌های روانی و اجتماعی و مداخلات به هنگام با پوشش ۳۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و معلمان این استان برنامه‌ریزی کرده است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان برای همکاری همه‌جانبه در تحقق اهداف تعیین شده در سند سلامت استان گفت: تحقق ۴۰ درصدی مفاد سند در حوزه سلامت

دانش‌آموزان و مدارس برغم عدم اختصاص اعتبار استانی از طریق تامین اعتبار منابع داخلی آموزش و پرورش نمونه بارزی از این همکاری است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این نشست گفت: در دوران شیوع کرونا در کنار ایثارگری‌های کادر پزشکی و پرستاری ، مجموعه تلاش معلمان قابل تقدیر و به یادماندنی بود.

سیدعبدالله طباطبایی اظهارداشت: شخصیت‌های سالم از دوران کودکی شکل می‌گیرد لذا نقش آموزش و پرورش و معلمان در این راستا محوری و ماندگار می‌باشد.

طیاطبایی دانش‌آموزان را سفیران خانواده و جامعه معرفی و از انتقال و تاثیرگذاری آموزه‌های آنها در کل جامعه خبرداد و افزود: از معلمان انتظار داریم که در این راستا نقش خطیر خود را به بهترین وجه ادا کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ صف مردم ملایرِ همدان برای شرکت در انتخابات