امسال 310 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی چالدران هزینه می‌شود


امسال 310 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی چالدران هزینه می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران گفت: امسال برای طرح‌های عمرانی و آبادانی این شهرستان 310 میلیارد ریال هزینه می‌شود که می‌تواند در رفع مشکلات عمرانی منطقه بسیار اثرگذار باشد.

حسن محمدزاده روز پنج‌شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چالدران که به صورت ویدئو کنفرانس با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین رقم اعتبارات پیشنهادی در فصول حمل و نقل جاده ای، نوسازی و تجهیز مدارس، منابع آب و ورزش و جوانان منظور شده است.

وی بیان کرد: در طول سال ‌جاری اعتبارات دیگری از محل بودجه عمومی، تبصره ۱۹ و سایر منابع به این اعتبار مصوب ۳۱۰ میلیارد ریالی اضافه خواهد شد.

فرماندار چالدران با اعلام اینکه طی سال گذشته در مرحله اول ۲۷۶ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب شده بود، گفت: امسال این رقم ۳۴ میلیارد ریال اضافه شده است.

محمدزاده به وضعیت اعتبارات اختصاص داده شده در سال گذشته برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان چالدران اشاره کرد و افزود: پارسال با لحاظ شاخص جمعیتی نسبت به اعتبارات مصوب سال ۹۷ مقام اول استانی را به خود اختصاص داده بودیم.

چالدران در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و از جمله شهرستان های محروم استان به شمار می رود.

چالدران ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و کشاورزی عمده محل درآمد مردم این شهرستان است؛ این شهرستان حدود ۲۰۰ روستا در ۲ بخش مرکزی و دشتک دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید