شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع شد


شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع شد

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوان‌داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حادثه در ایام تعطیلی استخرهای استان، شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی ممنوع است.

علی داداشی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان استخرها تعطیل شده است، اظهار کرد: با توجه به این امر ضروری، مردم و اهالی برخی از روستاهای استان، سدهای خاکی و بندهای چندمنظوره را برای شنا انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در همین راستا، شنا در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی استان ممنوع شد، افزود: شوراها و جوامع محلی و دهیاران با اداره منابع طبیعی باید همکاری لازم را داشته باشند تا از ورود افراد به بندها و سدهای خاکی جلوگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی معاونت آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان جهت نظارت مستمر بر سدهای خاکی و بندهای چندمنظوره و بازدید دوره‌ای از آنان به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوان‌داری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استانف با بیان اینکه شهروندان زنجانی در صورت مشاهده شنای افراد در بندهای چندمنظوره و سدهای خاکی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ گزارش دهند، خاطرنشان کرد: تابلوهای شنا ممنوع در بیش از ۲۰ بند چندمنظوره و همه سدهای خاکی استان نصب شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن