محور دهدشت_قلعه رئیسی_دیشموک نیازمند توجه


محور دهدشت_قلعه رئیسی_دیشموک نیازمند توجه

امام جمعه دهدشت گفت: محور دهدشت_قلعه رئیسی_دیشموک نیازمند توجه است.

"حجت الاسلام علی وحدانی‌فر" در دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، مسئله راهداری را مسئله حیات خانواده‌ها عنوان و اظهار کرد: جامعه ای راه ترقی را خواهد پیمود که زیرساخت‌های راه آن درست باشد.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به مردم ارائه شده است، گفت: برخی نگاه‌ها در حوزه راهداری تخصصی نیست، باید برای توسعه به سمت و سوی نگاه ملی پیش برویم.

وحدانی‌فر، محور دهدشت_قلعه رئیسی_ دیشموک را یادآور شد و بیان کرد: چندین سال این محور به همین منوال مانده و امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ورودی دهدشت از سمت طولیان با، بار ترافیک سنگین مطلوب نیست، گفت: راهداری تلاش خود را برای رفع این مشکل در دستور کار قرار دهد.

وی افزایش کرایه حمل و نقل بین شهری را یادآور شد و خواستار نظارت و جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه ها شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کارهای پیمانکاری عده‌ ای را فربه و چیزی به مردم داده نمی‌شود، افزود: کارها را جهادی و انقلابی انجام دهیم.

در ادامه "محمدحسین نصیری راد" دغدغه اداره راهداری و حمل نقل جاده ای در خصوص تحویل جاده‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت مسائل فنی با راه و شهرسازی، تحویل جاده ها به تاخیر می‌افتد.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و اصلاح ۱۱۰نقطه حادثه خیز کم‌هزینه در استان خبر داد و اظهار کرد: ۱۰نقطه حادثه‌خیز پرهزینه شناسایی و در حال مرتفع شدن مشکلات این نقاط هستیم.

وی با توجه به روکش ۷۵ کیلومتر در استان، گفت: همچنین ۱۰کیلومتر روکش‌ در شهرستان کهگیلویه انجام شد.

نصیری‌راد همچنین از احداث دو پل عابر پیاده در قلعه دختر و نهضت آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه و ساخت راه‌های روستایی با مشکل اعتباری رو به رو هستیم، عنوان کرد: با این شرایط فعال هستم و کمبود اعتبار باعث نمی‌شود بیکار بنشینیم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات