رونمایی گوشی هوشمند وان پلاس با واقعیت افزوده


رونمایی گوشی هوشمند وان پلاس با واقعیت افزوده

رسانه کلیک – شرکت چینی وان پلاس قصد دارد موبایل جدید خود را به روشی جدید و طی مراسمی آنلاین با استفاده از واقعیت مجازی رونمایی کند. شرکت وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ 21 جولای از موبایل وان پلاس نورد یا One Plus Nord رونمایی کند. این شرکت در بیانیه ای رسمی اعلام کرده است […] نوشته رونمایی گوشی هوشمند وان پلاس با واقعیت افزوده اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – شرکت چینی وان پلاس قصد دارد موبایل جدید خود را به روشی جدید و طی مراسمی آنلاین با استفاده از واقعیت مجازی رونمایی کند.

شرکت وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ ۲۱ جولای از موبایل وان پلاس نورد یا One Plus Nord رونمایی کند. این شرکت در بیانیه ای رسمی اعلام کرده است که سری جدید موبایل های این شرکت طی یک رویداد آنلاین واقعیت مجازی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت گرینوویچ رونمایی می‌شود.

کاربران می توانند با مراجعه به گوگل پلی یا اپ استور، اپلیکیشن OnePlus Nord AR را دانلود و در تاریخ رونمایی مراسم را تماشا کنند. البته این شرکت چینی اعلام کرده برای تماشای مراسم در اپلیکیشن مذکور به اینترنت پرسرعت و دستگاهی با شارژ کامل نیاز است.

همچنین کاربران می توانند پیش سفارش موبایل وان پلاس نورد را ثبت کنند. این موبایل نخست در انگلیس و چند کشور اروپایی عرضه می شود. طبق بیانیه این شرکت دستگاه مذکور به طور محدود در آمریکا عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403