حفظ اقتدار ملی؛ راهکار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان


حفظ اقتدار ملی؛ راهکار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

استاندار زنجان گفت: حفظ اقتدار ملی، راهکار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

فتح الله حقیقی روز گذشته (۱۷ تیر) در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنجان، اظهار کرد: هر ساله از هفته دفاع مقدس استفاده می‌کنیم تا با برنامه‌های محوری دستگاه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و هویت تاریخی کشور را به نسل‌های آینده انتقال دهیم که امسال با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو هستیم.

وی به درماندگی آمریکا و ابرقدریت‌های دنیا در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: امروز مدعیان اداره دنیا و صاحب تکنولوژی‌های گسترده از یک ویروس دچار استیصال شدند؛ در حالی که کشور ما عملکرد بهتری در کنترل بیماری از خود نشان داده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ذات عقرب، نیش زدن است، عنوان کرد: معتقدیم که شیطنت‌های آمریکا و ایادیش، هیچوقت حذف و تمام شدنی نیست و و این وظیفه ما است که مردم جامعه به‌ویژه جوانان کشور را نسبت به توطئه‌های شوم مستکبران و پایبندی به ارزش‌های اسلامی آگاه کنیم.

وی در مورد برنامه‌های هفته دفاع مقدس به تشکیل کمیته‌های مربوطه در ستادهای استانی و شهرستانی تأکید کرد و گفت: باید کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، محوریت تصمیمات و فعالیت‌های این کمیته‌ها باشد و برنامه‌های خوبی در خور شان و منزلت شهدا تهیه و تدوین شود.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان در خصوص برگزاری کنگره شهدا جزو استان‌های آخر در سطح کشور است، تاکید کرد: باید در سال ۱۴۰۰ کنگره شهدای استان با برنامه‌ریزی و مدیریت درست و باکیفیت برگزار و از تجربیات دیگر استان‌ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت بهره‌گیری شود.

حقیقی با بیان اینکه آمریکا و اعیادی او، از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند، تصریح کرد: دشمنان هرگز نتواستند به مقاصد شوم خود برسند و ما باید مقتدر باشیم و اقتدار خود را تقویت کنیم و تحقق این امر نیازمند برنامه‌ریزی درست در اجرای برنامه‌های فرهنگی حوزه شهادت و ایثار است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اینکه گرامی‌داشت دفاع مقدس فقط به یک هفته مربوط نمی‌شود، اظهار کرد: از سوم خردادماه تا پایان سال برنامه‌های مختلف و متنوعی از سوی سپاه استان برای بازخوانی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه این استان سرداران و شهیدان شاخصی را در خود پرورش داده و تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی هم در اجرای برنامه‌ها همکاری کنند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس در هفته دفاع مقدس در زنجان بازنمایی می‌شود. باید عنوان‌ کرد در این عملیات رزمندگان زنجانی نقش بارزی داشتند.

طهماسبی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف از جمله سرودخوانی، نمایشگاه، یادواره شهدا، رونمایی از کتاب‌های مختلف، بررسی نقش رزمندگان زنجان در دفاع مقدس، مسابقات و جشنواره فرهنگی و برنامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، بر لزوم فضاسازی شهری تاکید کرد و افزود: باید شهر حال و هوای دفاع مقدس بگیرد. علاوه بر این سال آینده در استان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار خواهد شد و در این زمینه ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل