مسابقه مجازی «سیره قرآنی امام علی (ع)» در یزد آغاز شد


مسابقه مجازی «سیره قرآنی امام علی (ع)» در یزد آغاز شد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری دومین دوره مسابقه سقا با محوریت «سیره قرآنی امام علی (ع)» در این استان خبر داد.

مسابقه مجازی «سیره قرآنی امام علی (ع)» در یزد آغاز شدمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به دومین دوره مسابقه سقا در این استان اظهار کرد: این دوره از مسابقه سقا با محوریت سیره قرآنی امام علی (ع) از سوی این اتحادیه و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سوالات این مسابقه از متن مقاله تجلی قرآن در سیره عملی امام علی (ع) و بخشی از آیات قرآن که مرتبط با آن حضرت است، استخراج شده است.

شایق با اشاره به اینکه این مقاله در نرم‌افزار افق در دسترس اقشار مختلف قرار گرفته گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید نسبت به نصب اپلیکیشن افق از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ و یا مراجعه به وب سایت www.ofogh.qurany.ir اقدام کنند.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه قرعه‌کشی بین تمامی شرکت‌کنندگانی که به 10 سوال از 12 سوال پاسخ صحیح بدهند انجام می‌شود بیان کرد: به 30 نفر از افرادی که به قید قرعه انتخاب شده‌اند، 30 کمک هزینه نقدی سفر به مشهد مقدس به مبلغ شش میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر کاربر فقط امکان یک‌بار شرکت در این مسابقه را دارد افزود: مسابقه از 15 تیرماه آغاز شده و تا ساعت 23 روز شنبه، 18 مردادماه همزمان با عید سعید غدیر ادامه دارد.

شایق یادآور شد: شرکت‌کنندگان در صورت بروز هرگونه مشکل در روند اپلیکیشن و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 03537331712 تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود اولین دوره مسابقه قرآنی سقا از طریق اپلیکشین افق و در آستانه ایام اربعین حسینی با محوریت سیره قرآنی امام حسین (ع) از سوی اتحادیه قرآنی استان و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار و برترین‌های این مسابقه در مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا