بازی Ghost of Tsushima یک به‌‌روزرسانی قبل از انتشار دیگر را تجربه می‌کند


بازی Ghost of Tsushima یک به‌‌روزرسانی قبل از انتشار دیگر را تجربه می‌کند

عنوان مورد انتظار استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) یک به روز رسانی کوچک را به همراه تعمیرات باگ‌های جزئی تجربه می‌کند! کمتر از دو هفته تا انتشار بازی Ghost of Tsushima باقی مانده است و استودیو ساکر پانچ در حال منتشر کردن مجموعه‌ای از به روز رسانی‌های کوچک (Patch) ،در راستای از بین بردن باگ‌های بازی، برای این عنوان می‌باشد. به گفته منابع خبری، به...

عنوان مورد انتظار استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) یک به روز رسانی کوچک را به همراه تعمیرات باگ‌های جزئی تجربه می‌کند!

کمتر از دو هفته تا انتشار بازی Ghost of Tsushima باقی مانده است و استودیو ساکر پانچ در حال منتشر کردن مجموعه‌ای از به روز رسانی‌های کوچک (Patch) ،در راستای از بین بردن باگ‌های بازی، برای این عنوان می‌باشد. به گفته منابع خبری، به روز رسان جدیدی که منتشر شد، حجم بسیار کمی دارد.

مانند به روزرسانی قبلی و به‌روزرسانی روز انتشار، بخش بزرگی از این آپدیت هم به “اصلاح موقعیت اشیاء” و “اصلاحات باگ‌های متفرقه” اختصاص دارد؛ گرچه با توجه به حجم به روز رسانی قبلی که به ۷٫۷GB می‌رسید، این به‌روزرسانی با ۵۰۰MB حجم زیاد بزرگ به نظر نمی‌رسد! با توجه به محدودیت دسترسی به بازی، نمی‌توان فهمید که این‌ دو به روز رسانی دقیقا چه چیز‌هایی را در بازی تغییر داده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، حتی با وجود تمام شدن روند ساخت این بازی، سازندگان با وسواس خوشایند خود به پولیشکاری این بازی ادامه می‌دهند تا به زودی شاهد ظهور اثری بی‌نقص باشیم.

بازی Ghost of Tsushima به آخرین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 قبل از انتشار پلی استیشن 5 می‌باشد که اخیرا در رویداد آینده گیمینگ سونی رونمایی شد. سازندگان منبع الهام این بازی را عنوان Red Dead Redemption 2 معرفی می‌کنند و حجم آن را نیز به صورت رسمی منتشر کرده‌اند. استودیو ساکر پانچ تاکنون اطلاعات زیادی را از بازی Ghost of Tsushima منتشر کده است. اطلاعاتی که شامل سیستم مبارزات بازی، سیستم گشت و گذار و گسترش کاراکتر و لیست اخبار مربوطه را از اینجا دنبال کنید.

عنوان Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ ژولای مصادف با جمعه ۲۷ تیرماه، به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. شما می‌توانید پیش‌نمایش، حجم و محتویات به‌روزرسانی نخست و تمامی اخبار دیگر این بازی را در وبسایت ما مشاهده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه