برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی همزمان با سالگرد شهید سلیمانی


برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی همزمان با سالگرد شهید سلیمانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز شاهد توسعه و گسترش کار هنرمندان به دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی هستیم که قرار است در کرمان با سه موضوع خیابانی، صحنه ای و نماشنامه نویسی برگزار شود و در دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزاری جشنواره را خواهیم داشت.

"محمدرضا علیزاده" صبح امروز ۱۵ تیرماه در مراسم رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: جامعه فرهنگی هنری جزو نخستین گروه هایی بودند که بعد از شهادت سردار سلیمانی در کرمان برنامه هایی اجرا کردند و در سومین روز شهادت ایشان نخستین برنامه اجرا شد.

وی افزود: امروز شاهد توسعه و گسترش کار هنرمندان به دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی هستیم که قرار است در کرمان با سه موضوع خیابانی، صحنه ای و نماشنامه نویسی برگزار شود و در دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزاری جشنواره را خواهیم داشت.

علیزاده تصریح کرد: جشنواره تئاتر سردار آسمانی در ۱۰ موضوع برگزار می شود که شامل سردار آسمانی و مردم داری، سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم و ... است و تا پایان شهریورماه دریافت و ارزیابی آثار را خواهیم داشت و فرصت دریافت آثار نمایشنامه نویسی تا آبان ماه است و برگزاری جشنواره در دی ماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: علاوه بر جشنواره تئاتر، ۱۰ برنامه در سطح استانی، ملی و بین المللی تعریف شده که به ستاد برگزاری برنامه های سردارسهید سلیمانی در استان و کشور ارائه شده و مهم ترین برنامه جایزه فرهنگی ادبی سردار سلیمانی است.

وی افزود: جشنواره بین المللی هنرهای معاصر نیز در حال تهیه طرح است که به تدریج این برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا