نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در آستارا دایر شد


نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در آستارا دایر شد

آستارا - ایرنا - 2 نمایشگاه تازه‌های کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و غنای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، در کتابخانه‌های شهرستان آستارا دایر شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه های تازه های کتاب در کتابخانه پیامبر اعضم (ص) گفت: کتابخانه های شهید نشاطی و پیامبر اعظم (ص) تا پایان هفته، میزبان این نمایشگاه ها و علاقه مندان به تازه های نشر خواهد بود.

آرزو عباس زاده اظهار کرد: در هر نمایشگاه ۵۰ نسخه کتاب با موضوعات دینی، علوم سیاسی و حقوق، کودک و نوجوان، کمک درسی و قصه و رمان در معرض قرار گرفته است.

وی بیان کرد: دسترسی بهتر به تازه های کتاب، تشویق مردم به مطالعه و حمایت از ناشران داخلی از هدف های دیگر برپایی نمایشگاه تازه های کتاب است.

عباس زاده گفت: از اول خرداد تاکنون ۵۸۴ نسخه کتاب جدید به منابع کتابخانه های عمومی آستارا اضافه شده است و عااقه مندان با مراجعه به کتابخانه ها، کتاب های جدید را امانت بگیرند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا افزود: شهرداری آستارا امسال حدود ۹۰ میلیون ریال از نیم درصد درآمد خود را به حساب انجمن کتابخانه های واریز کرده و فعالیت کتابخانه ها، در فضای مجازی و در زمینه های قصه گویی و معرفی کتاب ادامه دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صادق بوقی را بیشتر بشناسید ؟ / متن شعر آهنگی که می خواند چیست ؟! + فیلم