شاعران نوجوان نویدبخش آینده‌ای درخشان


شاعران نوجوان نویدبخش آینده‌ای درخشان

غلامرضا طریقی شاعر و نویسنده معتقد است مهرواره «شعر آفرینش» به شاعران نوجوان و جوان انگیزه می‌دهد تا متوجه استعداد درونی‌شان بشوند.

شاعران نوجوان نویدبخش آینده‌ای درخشان
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عضو هیأت داوران بخش شعر کلاسیک دومین مهرواره «شعر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره ارزیابی خود از آثار شاعران نوجوان کانون گفت: بچه‌هایی که در این رویداد حضور داشتند تفاوت‌های محسوسی با شرکت‌کنندگان رویدادهای دیگر داشتند.

وی ادامه داد: این تفاوت‌های محسوس ماحصل کار مربیان کانون پرورش فکری با بچه‌ها است که در آثار این شاعران نوجوان و جوان مشهود است.

طریقی یادآور شد: در رویدادهای دیگر یا آثار رسیده درخشان هستند یا خیلی ضعیف و به طور کلی آثار ناشی از قریحه تربیت نیافته هستند؛ اما در این رویداد آثار خیلی تربیت شده بودند و این تفاوت مهرواره «شعر» کانون با سایر رویدادهای مشابه است. ما باید از مربیانی که در طول سال با بچه‌ها کار کرده‌اند و برایشان زحمت کشیده‌اند تا توانایی‌شان پخته و صیقل خورده شود، قدردانی کنیم.

وی اظهار کرد: میانگین آثار شرکت‌کننده در دومین مهرواره «شعر آفرینش» کانون پرورش فکری خوب بود.

عضو هیأت داوران دومین مهرواره «شعر» کانون درباره تأثیرگذاری برگزاری مستمر این رویداد، بیان کرد: برای من شرکت در مسابقه شعر دانش‌آموزی در سال ۷۳ باعث شد تا شعر به بخش اصلی زندگی‌ام تبدیل شود. شاید اگر آن جشنواره برگزار نمی‌شد و کسی به من نمی‌گفت که توان شاعری دارم، الان زندگی‌ام در مسیر دیگری قرار گرفته بود.

طریقی تأکید کرد: اگر حتی مهرواره «شعر آفرینش» کانون به ۱۰ تا ۲۰ نفر انگیزه بدهد که متوجه استعداد درونی‌شان بشوند و شعر را جدی‌تر بگیرند، به هدفش رسیده است.

یادآوری می‌شود آثار منتخب دومین مهرواره‌ شعر آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب کتاب «صبح آفرینش» نیز منتشر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟