ساخت نخستین هتل در پلدشت


ساخت نخستین هتل در پلدشت

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو از افتتاح نخستین هتل پلدشت در سال 1401 خبر داد.

علی خورابلو در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر افتتاح نخستین هتل پلدشت در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ساخت این هتل ۳ ستاره، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست اجرا بوده و در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: هم‌اکنون مرحله فونداسیون‌ریزی طبقه سوم این هتل در حال انجام بوده و مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای این هتل ۳ ستاره پلدشت، ۱۵ میلیارد تومان است.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو در ادامه تاکید کرد: از این میزان اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه‌گذار بوده و ۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات دریافتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات این واحد اقامتی در جریان کارگروه‌های اشتغال عنوان کرد: برای پرداخت تسهیلات، بانک‌های عامل چندین نوبت به دلیل نبود توجیه فنی، این طرح را رد کرده بودند که با پیگیری‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و با توجه به نیاز منطقه به وجود چنین هتلی، در نهایت تسهیلات درخواستی به این طرح اختصاص یافت.

خورابلو با بیان اینکه ساخت هتل ۳ ستاره پلدشت از پاییز ۹۸ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این هتل دارای ۳۷ اتاق با ۷۰ تخت اقامتی است که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از آن برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !