راهپیمایی صد‌ها نفر در امان علیه طرح رژیم صهیونیستی


صد‌ها اردنی با راهپیمایی و تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، طرح این رژیم برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ صد‌ها تن روز جمعه در امان، پایتخت اردن با راهپیمایی و تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به الحاق بخش‌های دیگری از کرانه باخترین رودن اردن به خاک فلسطین اشغالی ابراز داشتند.
معترضان اردنی فریاد می‌زدند "آمریکا ام الارهاب (آمریکا سردمدار تروریسم) "، "معامله قرن محکوم به مرگ است"، "اردن، مخالف الحاق" و در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی در محکومیت طرح آمریکایی معامله قرن به سمت سفارت اسرائیل راهپیمایی کردند.
خانمی که از سازمان دهندگان این تجمع بود، گفت: این راهپیمایی به نشانه مخالفت مردم اردن با هرگونه اقدام اسرائیلی هاست. ما آن‌ها را دشمن خود می‌دانیم. پیام ما این است که این اقدام به منزله الحاق نیست بلکه اشغال کرانه باختری است.
وی افزود: اسرائیلی‌ها هر روز بیش از پیش نشان داده اند که آن‌ها دشمن مردم اردن و مردم فلسطین هستند. آن‌ها از همه حد و حدود‌ها تخطی کرده اند و مشروعیت تصمیمات بین المللی را در خصوص فلسطین رد می‌کنند و ثابت کرده اند که آن‌ها دشمن و اشغالگر هستند. به همین علت ما از دولت اردن می‌خواهیم تا همه پیمان‌ها و قرارداد‌های خود را با اسرائیلی‌ها متوقف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل