قاتل جوان سقزی دستگیر شد


قاتل جوان سقزی دستگیر شد

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که شامگاه چهارشنبه جوان 22 ساله اهل سقز را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قاتل این جوان توسط ماموران انتظامی کمتر از ۲۴ ساعت در شهر سقز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه انگیزه فرد قاتل هنوز مشخص نیست و تحقیقات در حال انجام است، افزود: دیشب ساعت ۲۲:۴۰ از طریق مرکز ۱۱۰ به ماموران کلانتری ۱۲ سقز اطلاع داده شد که جوانی حوالی سرای سالمندان این شهر بر اثر تیراندازی به قتل رسیده است که بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این جوان در داخل خودروی خود (سانتافه) از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرا گرفته و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد اما به علت شدت جراحت فوت کرد.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه جسد با حضور عوامل پلیس آگاهی و مقام قضایی به سردخانه انتقال داده شد، یادآور شد: اظهارات افراد حاضر در محل بیانگر آن است که افرادی سوار خودرو پژو به جوان مقتول تیراندازی و فرار کرده‌ بودند.

سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری