برگزاری 14 کارگاه مجازی برای کودکان و نوجوانان گیلانی


برگزاری 14 کارگاه مجازی برای کودکان و نوجوانان گیلانی

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از برگزاری 14 کارگاه مجازی برای کودکان و نوجوانان گیلانی خبر داد و گفت: ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از پنجم تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد ‌داشت.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از پنجم تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد ‌داشت، اظهار کرد: این کارگاه‌ها در جهت تحقق سیاست‌های جدید کانون در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا و با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با هدف ارایه خدمات فرهنگی به تمامی اعضای فارسی‌زبان داخل و خارج کشور صورت‌می‌گیرد.

وی افزود: علاقمندان افزون بر امکان شرکت حضوری در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این نهاد، از آموزش‌های برخط(آنلاین) استادان و صاحب نظران کانونی و غیرکانونی برخوردار ‌می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هدف از برگزاری این دوره ها را برنامه‌ریزی و بررسی ظرفیت‌های استانی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان دانست و تصریح کرد: طی این حرکت هدفمند، ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی با هدایت کارشناسان و صاحب‌نظران کارآزموده این حوزه‌ها به مخاطبان پیشنهاد ‌شده و علاقمندان می‌توانند با ثبت‌نام در کارگاه‌های پیشنهادی، از این امکان مناسب آموزشی که به صورت مجازی(آنلاین) و طی ۱۰ جلسه صورت می‌گیرد، برخوردار شوند.

ضیایی، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی» با حضور شهربانو مشکبید حقیقی، «چگونه قصه بگوییم» از سوی تکتم عربان، «مهارت حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)» با حضور سیده هاجر ‌اکبری و «گویندگی» با هدایت سجاد قاضی از جمله کارگاه‌های مجازی کانون گیلان است که برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار ‌می‌شود.

وی ادامه داد: صغری قامتی‌مقدم و هلاله حسن‌زاده نیز به تدریس در کارگاه‌های آموزش «مهارت‌های ارتباطی در فضای نوجوان» و «راز ناشناخته دنیای نجوم» خواهند ‌پرداخت و آموزش «بازیگری» و «سرود» نیز با حضور منیژه واحد قاضیانی برپا ‌می‌شود.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه کارگاه‌های مجازی آموزش «عکاسی»، «نمایشنامه‌نویسی»، «شعر»، «داستان‌نویسی» و «خوانش متون ادبی و گیلکی» نیز از دیگر کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است، گفت: این دوره ها نیز با حضور و هدایت مریم حسینی کوهی، علیرضا پارسی، پونه نیکویی، آناهیتا آروان و رضا اکبرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir و ثبت‌نام از این فرصت مناسب بهره‌مند ‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان