ترامپ و غنی هرگز در تاریخ فراموش نخواهند شد


دوفردیکه تاریخ هرگز فراموش شان نخواهد نمود...! خداوند برای هردویی شان عمر نوح اعطآ کند... زیرا هردوی این عالیجنابان، شخصیت های بی بدیل و تکرار نشده (حضرت دونالد ترامپ امریکایی و حضرت اشرف غنی احمدزی بابایی "افغان")؛ عملکرد تفکر...

دوفردیکه تاریخ هرگز فراموش شان نخواهد نمود...!
خداوند برای هردویی شان عمر نوح اعطآ کند ...
زیرا هردوی این عالیجنابان، شخصیت های بی بدیل و تکرار نشده (حضرت دونالد ترامپ امریکایی و حضرت اشرف غنی احمدزی بابایی "افغان")؛ عملکرد تفکر اصلی حاکمیت ها ور ژیم های خویش را که در حقیقت به بیداری مردم انجامید و می انجامد، چنان بی باکانه و نترس و ضمنا با صراحت لهجه افشآ و معرفی کردند که در تاریخ امریکا و نیز تاریخ اضاف تر از دوسده افغانستان واقعآ بی سابقه است.

دقیقآ ترامپ در مدت کاری خویش در قصر سفید توانست اصلیت و مفهوم واقعی و یا پشت پرده گهواره دموکراسی؛ حقوق بشر؛ آزادی و برابری و عدالت انسانی امریکا را افشا کند و به معرفی بگیرد که جهان امروز شاهد سرازیر شدن آن گند گویا حقوق مساوی و دموکراسی قلابی... هستند.

اشرف غنی احمدزی هم نیز در این عرصه لعب و لعاب و خواست اصلی تفکر فاشیزم قبیلوی "افغانی" را به شکل نهایت عریان بدون اگر و مگر ها که حتی اجدادش بجز دوره عبدالرحمانی و نادری ولی در طول 270 سال اخیر در هیچ مقطع زمانی و هیچ زمامداری بیان نکرده بودند و ضمنا اسرار ببرهای کاغذی و ماهیت معامله گران بی عزت را چنان عریان کرد و بر زمین کوبید که هیچگاهی فراموش نخواهد گردید.

اینها در اصل خدمتی را در مورد تعریف از حقوق بشر، عدالت انسانی و حقوق شهروندی؛ برادری، تعصب... از خود بجا گذاشتند تا ما و جهان از خواب بیدار شویم ولی مشکل اساسی ما این است که ما خود نمی خواهیم از خواب سنگین بیدار شویم، زیرا هنوز هم معتقد به دموکراسی نوع امریکایی و برادری "افغانی" هستیم!

عطا صفوی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح نمایندگی سازمان" حرکت سفید" در هرات