جشنواره «نقش نماز در دفاع مقدس» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود


جشنواره «نقش نماز در دفاع مقدس» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری «نخستین جشنواره نقش نماز در دفاع مقدس» چهارمحال‌وبختیاری در فضای مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیش از این و در سال ۹۳، همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس در استان برگزار شده بود و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این برنامه ارزشی در قالب یک جشنواره مجازی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف این جشنواره، گفت: تبیین لحظات ناب دعا و نماز شهدا و رزمندگان برای نسل جوان و نوجوان، زنده نگاه داشتن سال‌های حماسه و ایثار رزمندگان و شهدا، جمع‌آوری آثار رزمندگان و خانوده شهدا از جمله مهم‌ترین اهداف این برگزاری جشنواره است.

حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: دبیرخانه «نخستین جشنواره نقش نماز در دفاع مقدس» در ستاد اقامه نماز در ۵ کمیته اطلاع‌رسانی، علمی، پشتیبانی، اجرایی و هماهنگی تشکیل شده است.

دبیر نخستین جشنواره نقش نماز در دفاع مقدس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای تیرماه تا ۳۰ شهریورماه سال جاری در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: افراد علاقمند در همه گروه‌های سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، به همین منظور کانال اطلاع‌رسانی جشنواره در پیام‌رسان ایتا تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام کریمی در خصوص بخش‌های جشنواره نقش نماز در دفاع مقدس، بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های نقاشی و طراحی لحظات نماز و دعای رزمندگان و شهدا، خاطره‌نویسی با موضوعات نماز در کلام شهدا، نشریات دیواری، آلبوم تصویری، متن ادبی کوتاه، ساخت نرم‌افزار، اپلیکیشن و موشن‌گرافی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره نقش نماز در دفاع مقدس می‌توانند تا پایان شهریورماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، میدان قدس، ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵ اثر برگزیده در هر بخش و پس از ارزیابی کمیته علمی جشنواره، جوایر ارزنده‌ای را طی مراسم اختتامیه که همزمان با سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود، دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان