مقاومت جدید ضرورت زمان و تاریخ است


طالب پشت دروازه های ما و ما هنوز در خوابیم! صلح کاذب خلیلزاد عامل بحران دیگر و عقب گرد تاریخی به سوی سیاهی و آینده تاریک است. یک دوره سیاه تاریخ حضور طالبان نیروی نیابتی ارتش و استخبارات نظامی پاکستان و اشغال پنهان توسط آن کشور...

طالب پشت دروازه های ما و ما هنوز در خوابیم!
صلح کاذب خلیلزاد عامل بحران دیگر و عقب گرد تاریخی به سوی سیاهی و آینده تاریک است.

یک دوره سیاه تاریخ حضور طالبان نیروی نیابتی ارتش و استخبارات نظامی پاکستان و اشغال پنهان توسط آن کشور را مردم ما با تلفات بی شمار انسانی و اقتصادی و زمین سوزی و ویرانی شهر و قریه های شان پشت سرگذاشتند ولی ثمره این همه قربانی باز هم بار دیگر به دامان طالبان با نکتایی و لبسرین افتاد و یکبار دیگر مردم ما زیر ضربه پنهان و خصمانه با توطئه و تزویر، ترورهای هدفمند شخصیت های غیر از قوم و تبار خود شان و با سازش و همدستی با گروه های تروریستی طالب و داعش قرار گرفته است.

امروز کانون توطئه و نیروی خصم فاشیزم اوغانی دشمنی اش را بامردم ما پنهان نمی کنند با استفاده از همه امکانات و ساز برگ حکومتی و لشکری و طالب و داعش علنی در مجلس نمایندگان در قریه و قشلاق و شهرها یورش می برند و با ترور وقتل و کشتار مردم ما ادامه میدهند.

وضعیت بوجود آمده مستلزم اقدامات و تدابیر جدید و شکل گیری مقاومت در محور نیروی جوان بادرک و آبدیده در کوره زمان است تا برای خنثی سازی توطئه های فاشیزم اوغانی و مقابله با فاشیزم همه نیروها را برای دفاع از همه ارزشهای هویتی و فرهنگی بسیج نموده با مقاومت مدنی و مسلحانه آماده شوند.
راه دیگری به جز مقاومت برای دفاع از ارزش های هویتی و فرهنگی وجود ندارد.

محمد اسلم سلیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لمپنیزم وسیله تازه فاشیزم!