باید روی قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار ایستاد


باید روی قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار ایستاد

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر هرکس به هر قیمتی که می خواهد کالایی را می فروشد، گفت: باید روی قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار ایستاد و با متخلفان برخورد کرد تا هیچ کس حق نداشته باشد خودسرانه افزایش قیمت بدهد و مجازات قانونی برای وی اعمال شود.

"سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" امروز ۱۰ تیرماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه بعضا قیمت های مصوب ستاد(مانند مرغ) اعمال نمی شود، اظهار کرد: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از سازمان حمایت از مصرف کننده بخواهد لیست کالاهایی که قیمت گذاری آن با استان است، ارائه شود تا در جلسه تنظیم بازار استان بحث و مصوب شود که براساس آن مرجع نظارتی با متخلفان برخورد کند.

وی با اشاره به افزایش قیمت کالاهای مختلف و مشکلات مردم عنوان کرد: باید همه متفق القول به قیمت تعیین شده برسیم و بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم.

آیت الهی موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر هرکس به هر قیمتی که می خواهد کالایی را می فروشد، گفت: باید روی قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار ایستاد و با متخلفان برخورد کرد تا هیچ کس حق نداشته باشد خودسرانه افزایش قیمت بدهد و مجازات قانونی برای وی اعمال شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم اوضاع را مدیریت کنیم، همه باید همکاری کنیم افزود: در جلسه هفته آینده درباره قیمت همه کالاها تصمیم گیری خواهد شد و باید اعضای ستاد با متخلفان از قیمت های مصوب برخورد قانونی را انجام بدهند.

آیت الهی موسوی اظهار کرد: طی یک هفته آینده قیمت کالاهای اساسی و همه کالاهایی که لیست آن در اختیار سازمان صمت گذاشته می شود، براساس قیمت مصوب قبلی است تا در جلسه آینده به یک قیمت برسیم و همه به آن استناد کنند.

وی با اشاره به بحث های مطرح شده درباره قیمت شن و ماسه گفت: تا هفته آینده قیمت مصوبه قبلی ستاد است و اگر ستاد به قیمت جدید رسید، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری