شاخص سلامت در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه مطلوب است


شاخص سلامت در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه مطلوب است

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، شاخص سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی استان را بسیار مطلوب دانست و گفت: حل مشکلات مردم در اولویت کار مدیران قرار دارد.

پرویز توسلی زاده روز چهارشنبه هنگام حضور استاندار و اعضای شورای معاونین استانداری کرمانشاه در اداره کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: تلاش‌های بیدریغ و خالصانه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، رفتار، منش، پاسخگویی و ارتباط سازنده و اهتمام جدی ایشان برای حل مشکلات مردم الگویی بی نظیر و قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی به حداقل رساندن مشکلات مردم است و به حق استاندار و اعضای شورای اداری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمتگزاری به مردم استفاده می کنند و براین اساس قدرشناس مهندس بازوند و همه مدیران هستیم.

استاندار کرمانشاه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان انقلاب آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

شاخص سلامت در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه مطلوب است

هوشنگ بازوند افزود: اهتمام جدی، همدلی و همراهی مدیران و مسوولین در نهادهای نظارتی، نظامی، اجرایی، انقلابی و جهادی برای حل و به حداقل رساندن مشکلات مردم سبب ایجاد آرامش در استان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام