سازوکار فروش سهام عدالت در بانک تجارت / سهام در بالاترین قیمت فروخته شد!


سازوکار فروش سهام عدالت در بانک تجارت / سهام در بالاترین قیمت فروخته شد!

قائم مقام کارگزاری بانک تجارت گفت: کارگزاری بانک تجارت وظیفه خود را انجام داده و سهام عدالت را در بالاترین قیمت فروخته است، واریز پول سهام مشتریان بانک در انتظار دریافت لیست از سوی صندوق سپرده‌گذاری مرکزی است.  نوشته سازوکار فروش سهام عدالت در بانک تجارت / سهام در بالاترین قیمت فروخته شد! اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهامداران سهام عدالت که روش آزادسازی مستقیم را برای سهام خود انتخاب کردند در روزهای ششم تا سیزدهم خرداد ماه فرصت داشتند که تا با مراجعه به بانک نسبت به فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت اقدام کنند.

حدود چهار هفته از آغاز این فرایند می‌گذرد و هنوز بسیاری از سهامداران نسبت به عدم واریز پول فروش سهام عدالت خود معترض هستند؛ معترضان از بانک‌های مختلف شکایت دارند، یکی از آنها بانک تجارت است که اظهارات برخی از مخاطبان را در این خصوص در این جا می‌خوانید:

«یکی بیاد جوابگو بشه بانک تجارت، رفاه و مسکن چرا واریز نمیکنین از ۶ خرداد برای فروش بانک تجارت گذاشتم یعنی چی واریز نمیکنین.»

«چرا بانک تجارت واریز نمیکنه من الان ده روز فروختم»

«بانک تجارت هنوز واریز نکرده این در کمال بی انصافی هست لطف کنین حد اعقل بگین چه وقت واریز میشه نه اینکه فقط حرف تکراری میزنین»

«یک جواب بده بانک تجارت چرا نمیریزه سهام ملتو ،بابا مردم لازم دارن»

«من ۲۳ روزه بانک تجارت سفارش فروش دادم هنوز یه ریالم واریز نکرده»

پاسخ بانک تجارت به مشتریان خود

کوروش ناصری، قائم مقام کارگزاری بانک تجارت‌، در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: کارگزاری کاری که بر عهده داشته را انجام داده است، بانک پرتفوی متقاضیان فروش سهام عدالت که به بانک تجارت درخواست داده‌اند را برای ما فرستاده است، ما هم طی یک نامه آن را به شرکت سپرده‌گذاری اوراق بهادار ارجاع دادیم.

وی عنوان کرد: چند روزی ابتدا به خاطر مشکلات سیستمی و بعد از آن به علت ترافیک کاری زمان برد تا آن را تجمیع کردند و برای ما لیست فروش سهام عدالت را برای ما فرستاند که سعی کردیم در بالاترین قیمت این سهام را بفروشیم که فروش آن در هفته گذشته و حتی دیروز انجام شد.

ناصری ادامه داد: صندوق سپرده‌گذاری مرکزی باید لیستی از نام متقاضیان، شماره حساب و مبلغ واریزی برای هر فرد برای ما ارسال کند که هنوز این لیست را برای ما نفرستاده است. این صندوق هم به ما گفته است که در نوبت دریافت لیست هستیم. بنابراین در حال حاضر لیستی نداریم که براساس آن واریزی‌ها را انجام دهیم و منتظر ارسال آن از سوی صندوق سپرده‌گذاری مرکزی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: کارگزاری بانک تجارت وظیفه خود را انجام داده و سهام را در بالاترین قیمت فروخته است و واریز پول سهام عدالت مشتریان بانک در انتظار دریافت لیست از سوی صندوق سپرده‌گذاری مرکزی است.

درباره حداقل ارزش فروش ۳۰ درصد سهام عدالت، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت هم اخیرا گفته بود: حداقل دریافتی مشمولان از فروش ۳۰درصد سهام ۲.۵ تا ۵ میلیون تومان است.

حسین فهیمی همچنین گفته بود: مابه‌التفاوت به‌زودی از سوی بانک‌ها به حساب افراد واریز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022