معاون سیاسی استاندار کرمانشاه از پروژه های عمرانی کنگاور بازدید کرد


معاون سیاسی استاندار کرمانشاه از پروژه های عمرانی کنگاور بازدید کرد

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه روز سه‌شنبه از پروژه احداث زمین چمن و کتابخانه روستای«فش» از توابع شهرستان کنگاور بازدید کرد.

فرماندار کنگاور در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: امروز با حضور الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عملیات احداث زمین چمن روستای فش بازدید شد.
خیراله خزایی افزود: این پروژه ورزشی با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و و جوانان در سال ۹۸ در حال احداث است و زیرسازی و فنس کشی اطراف آن به اتمام رسیده است و بزودی نیز چمن آن نصب خواهد شد.
وی اضافه کرد: در ادامه پروژه احداث کتابخانه روستای فش نیز از جمله پروژه های سال ۹۸ مورد بازدید قرار گرفت و معاون سیاسی استاندار کرمانشاه بر تسریع در روند ساخت این پروژه تاکید کرد.
خزایی گفت: پایان عملیات احداث کتابخانه آبان ماه سال جاری است که با توجه به عملکرد مناسب پیمانکار امیدواریم قبل از موعد قرارداد به سرانجام برسد.
فرماندار کنگاور به بازدید برخی از کارگاه‌های ساخت ساز سنتی در این روستا اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰۰ کارگاه ساخت ساز سنتی در فش فعال است .
علاوه بر فرماندار کنگاور، مصطفی خزایی بخشدار مرکزی شهرستان و حجت اله ظفرپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، الهی تبار را همراهی می کردند.
زمین کتابخانه روستای فش خیراندیش مرحوم اصغر فشی وقف شده است.
روستای هدف گردشگری فش یکی از ۱۴ روستای هدف استان کرمانشاه و یکی از ۵۲ نقطه هدف توسعه گردشگری استان است که در ۲۰ کیلومتری شمال غرب کنگاور قرار دارد.
سراب فش و نمایش تعزیه در فهرست آثار ملی ایران به ثبت طبیعی و معنوی رسیده اند و همچنین این روستا به عنوان دهکده ملی ساخت ساز سنتی کشور به ثبت رسیده است.
کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس رنگارنگ و خیلی زیبای الهام اخوان ! / خانم بازیگر به روز رسانی شد !