خانه ننه نساء روشن می‌شود


خانه ننه نساء روشن می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز از دستور استاندار البرز برای رسیدگی به وضعیت زنی که 60 سال است بدون امکانات در کوهستان زندگی می‌کند خبر داد.

ایسنا در گزارشی با عنوان « زنی که ۶۰ سال است در کوهستان زندگی می‌کند» به زندگی زنی به نام «ننه نساء» پرداخت. در این گزارش «ننه نساء» از رنج زندگی ۶۰ ساله خود در کوهستان گفت و عنوان کرده بود که دوست دارد برق داشته باشد تا شب‌ها فضای خانه‌اش روشن باشد. بر همین اساس استاندار البرز با اطلاع از وضعیت این زن دستور رسیدگی داد.

محمدرضا جهانشاهلو مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص گفت: وضعیت این خانم پس از انتشار این گزارش، توسط روابط عمومی استانداری البرز به اطلاع دکتر شهبازی، استاندار محترم البرز رسید و ایشان هم دستوری برای رسیدگی به وضعیت وی صادر کردند.

جهانشاهلو افزود: در خصوص درخواست این خانم هم با توجه به اینکه محل زندگی وی در منطقه صعب‌العبور قرار دارد و امکان برخورداری از انشعاب برق وجود ندارد، از طرف دکتر شهبازی یک پنل خورشیدی برای تأمین برق محل زندگی این خانم اهدا و به زودی در آنجا نصب خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجری معروف برنامه آشپزی ترکیه ای بعد از مدت ها بحران، طلاق گرفت!