پاسخ تند علی جباری به فتحی/ خلیل‌زاده: بین باشگاه استقلال و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد!


پاسخ تند علی جباری به فتحی/ خلیل‌زاده: بین باشگاه استقلال و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد!
پیشکسوت استقلال نسبت به صحبت های مدیرعامل سابق این تیم واکنش نشان داد.

علی جباری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی علیه وی اظهار داشت: به ایشان توصیه می‌کنم که هرچه دلش می‌خواهد بگوید اما یادش نرود روزی که با باشگاه استقلال آمد در جلسه‌ای از ما خواست که از وی حمایت کنیم تا بتواند در استقلال موفق شود.

وی ادامه داد: از ایشان می‌خواهم کمی حافظه‌اش را به کار بیندازد؛ من هیچوقت روبه‌روی استقلال بازی نکرده‌ام که بخواهم مشتم را گره کنم. بودند بازیکنانی که این کار را انجام داده‌اند و اگر لازم باشد به موقعش حرف خواهم زد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من از راه‌آهن به استقلال آمدم که آن موقع بیشتر بازیکنان از این تیم به تیم‌های بزرگ منتقل می‌شدند تا آخر فوتبالم هم در استقلال بازی کردم و فقط سه ماه در لیگ دو دوباره به راه‌آهن رفتم که در آن مدت هم اصلا بازی‌ای مقابل استقلال نرفتم.

جباری بیان داشت: به جای اینکه از مردم بابت افتضاح‌هایی که انجام داد‌ه‌ای معذرت‌خواهی کنی، فرافکنی نکن. تو کجای این فوتبال هستی که در مورد استقلال و عظمتش صحبت می‌کنی؟ البته باید هم الان به خاطر فشارهایی که برروی تو آمده فرافکنی کنی.

پاسخ تند علی جباری به فتحی/ خلیل‌زاده: بین باشگاه استقلال و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد!

درخواست معاون استقلال از قوه قضاییه برای ورود به اتفاقات باشگاه

معاون باشگاه استقلال از قوه قضائیه درخواست کرد به اتفاقات رخ داده در این باشگاه رسیدگی کند.

معاون استقلال با توجه به اتفاقات اخیر در این باشگاه از قوه قضاییه درخواست کرده به اتفاقات این باشگاه ورود کند.

مهدی نوروزی، معاون اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال از قوه قضاییه خواسته تا با افرادی که برای استقلال حاشیه درست می کنند برخورد کند.

خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال: بین باشگاه و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد|فرصت یک ماهه برای پرداخت بدهی باشگاه

پاسخ تند علی جباری به فتحی/ خلیل‌زاده: بین باشگاه استقلال و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد!

شب گذشته اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث صلح میان طرفین شد. در نشست فوق صحبت‌هایی مطرح شد و آقایان علی‌نژاد و نیک‌بین زحمات زیادی کشیدند تا مشکلات بین طرفین بر طرف شود.

در نشست فوق مقرر شد که باشگاه ظرف یک ماه آینده اپلیکیشن‌هایی که توسط کارگزاری آریا برتر ساخته شده را مورد بررسی قرار بدهد ضمن آنکه مقرر شد بدهی باشگاه به این کارگزاری تعیین تکلیف شود.

از آنجا که کارگزاری آریا برتر دو قرارداد با باشگاه استقلال به امضا رسانده بود مقرر شد که مبلغ پرداختی قرض‌الحسنه به این کارگزاری برگردانده شود. در این بین باشگاه یک ماه فرصت گرفت تا در خصوص این موارد اقدامات لازم را انجام بدهد.

یک بحران دیگر در استقلال؛ پاسخ نامه فیفا را هم ندادند!+ عکس

کمیته وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال به مکاتبات این نهاد برای پرداخت مطالبات ایسما بازیکن سابق این تا تاریخ تعیین شده تیم پاسخی ارائه نکرده است.

به گزارش فارس، باشگاه پاختاکور ازبکستان به دلیل عدم پرداخت مبلغ صدور رضایتنامه اسماعیل گونکالوس(ایسما) مدتی پیش از استقلال شکایت کرد.

این باشگاه برای این انتقال باید مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه ازبکستانی پرداخت می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت کار به شکایت برسد اما سهل انگاری مسئولان استقلال در قبال این شکایت باعث شد تا فیفا نامه‌ای را به این باشگاه ارسال کند.

در نامه‌ای که اریکا مونتمور فریرا به باشگاه استقلال ارسال کرده اینچنین آمده است:

ما در تاریخ ۲۲ می( جمعه دوم خرداد) نامه‌ای را به باشگاه شما ارسال کردیم اما تا تاریخ ارسال مجدد این نامه ۱۲ ژوئن ( ۲۳ خرداد) هیچ مکاتبه‌ای از طرف باشگاه استقلال با ما صورت نگرفته است. در نتیجه باید اعلام کنیم روند بررسی پرونده از طرف ما به پایان رسیده و دیگر هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

در ادامه این نامه آمده است: حکم این پرونده به زودی صادر خواهد شد و روند چگونگی اتفاقات را هم نیز به صورت رسمی به مراجع ذیصلاح ارسال خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه استقلال به نامه فوق تا تاریخ معین پاسخی را ارسال نکرده‌اند ضمن آنکه سعادتمند در آخرین گفت‌و‌گوی خود توضیحی در مورد پرونده ایسما و نامه فوق به باشگاه استقلال ارائه نکرد.

تصویر نامه ارسالی فیفا به باشگاه استقلال را در زیر ببینید:

پاسخ تند علی جباری به فتحی/ خلیل‌زاده: بین باشگاه استقلال و کارگزاری آریا برتر صلح برقرار شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا