آمریکایی‌ها کاروانی از خودرو‌های نظامی را وارد سوریه کردند


آمریکایی‌ها کاروانی از خودرو‌های نظامی را وارد سوریه کردند

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی متشکل از ده‌ها خودرو را از طریق یکی از گذرگاه‌های غیر قانونی از خاک عراق وارد سوریه کردند.

آمریکایی‌ها کاروانی از خودرو‌های نظامی را وارد سوریه کردند به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، نظامیان آمریکایی کاروانی از خودرو‌های نظامی را با استفاده از گذرگاه غیرقانونی وارد سوریه کرد.
نیرو‌های اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی متشکل از ده‌ها خودرو را از طریق یکی از گذرگاه‌های غیر قانونی از خاک عراق وارد سوریه کردند که این اقدام نقض دوباره قوانین و عرف بین المللی به شما می‌رود.
برخی منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند «کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکا متشکل از ۳۵ دستگاه خودرو از گذرگاه غیر قانونی الولید در حومه الیعربیه از خاک عراق وارد شهر قامشلی شدند. این خودرو‌ها حامل تجهیزات و مواد لجستیکی بودند».
این در حالی است که نیرو‌های اشغالگر آمریکا طی چند ماه گذشته هزاران خودروی حامل سلاح و مهمات نظامی و لجستیکی را از طریق گذرگاه‌های غیر قانونی وارد الحسکه کردند تا حضور غیر قانونی خود را در منطقه الجزیره سوریه تقویت کنند و نفت و منابع معدنی سوریه را به یغما ببرند.
سرقت نفت سوریه با کامیون‌های نظامی
چندی پیش آمریکا با استفاده از کامیون‌های نظامی، نفت سوریه را به سرقت می‌برد.
پایگاه اینترنتی المعلومه به نقل از وبسایت پرنسا لاتینا (prensa latina) گزارش داد ۵۰ کامیون متعلق به ارتش آمریکا که حامل نفت سرقت شده از چاه‌های سوریه هستند با ترک خاک سوریه وارد خاک عراق شدند.
منابع محلی گفتند واشنگتن تاکنون معمولاً از گذرگاه مرزی الولی برای اعزام نیرو و تدارکات به پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در سوریه استفاده می‌کرد و این بار برای انتقال نفت مذکور از همین گذرگاه استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل