آی کیوب؛ دوربین امنیتی هوشمند خورشیدی! (+تصاویر/فیلم)


مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – آی کیوب نام یک دوربین امنیتی با کیفیت 1080پی است که از نور خورشید انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این محصول در ابعاد 65 در 65 در 65 میلیمتر با سنگینی 295 گرم تولید شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی مینیمال زیبایی خاصی به آن داده و بسیار نیز جمع و جور به نظر می رسد. لنز دوربین زاویه 120 درجه...

مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – آی کیوب نام یک دوربین امنیتی با کیفیت 1080پی است که از نور خورشید انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این محصول در ابعاد 65 در 65 در 65 میلیمتر با سنگینی 295 گرم تولید شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی مینیمال زیبایی خاصی به آن داده و بسیار نیز جمع و جور به نظر می رسد.

لنز دوربین زاویه 120 درجه ای مقابل خود را پوشش می دهد و استفاده از 8 لامپ ال ایی دیی اینفرارد نیز امکان ثبت تصاویر باکیفیت در نور کم را ممکن ساخته است. این محصول از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره می برد و هر گونه حرکت را در مقابل خود تشخیص می دهد. در این هنگام بطور خودکار برای نرم افزار اختصاصی در تلفن هوشمند کاربر پیام ارسال خواهد شد.

آی کیوب؛ دوربین امنیتی هوشمند خورشیدی! (+تصاویر/فیلم)

آی کیوب از استاندارد آی پی ایکس7 پشتیبانی می کند بنابراین تا حدودی در برابر آب مقاومت دارد. باتری داخلی 3000 میلی آمپری آن با استفاده از پنل خورشیدی که روی کابینت دوربین قرار دارد طی روز شارژ می شود.

آی کیوب؛ دوربین امنیتی هوشمند خورشیدی! (+تصاویر/فیلم)

این محصول از حافظه جانبی تا 128 گیگابایت پیشتیبانی می کند.

این محصول برای ارائه در سپتامبر 2020 برچسب قیمت 79 دلاری خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...