شناسایی 2369 مریض جدید مبتلا به کرونا در کشور/ 75 نفر دیگر فوت شدند


شناسایی 2369 مریض جدید مبتلا به کرونا در کشور/ 75 نفر دیگر فوت شدند
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۶۹ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام‌کرد: تا به حال ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، متوفیان کرونا در کشور به ۸۶۵۹ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری روز جمعه در مورد آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا (corona) و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور گفت: از روز گذشته تا امروز ۲۳ خردادماه ۱۳۹۹ و طبق معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.

او افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع متوفیان این بیماری به ۸ هزار و ۶۵۹ نفر رسید.

شناسایی 2369 مریض جدید مبتلا به کرونا در کشور/ 75 نفر دیگر فوت شدند

معاون وزیر بهداشت اظهار‌کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۴۴ هزار و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد:همچنین ۲۷۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او گفت: تا به حال یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: استان های هرمزگان، کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان و خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری بیان افزود: موارد بستری و سرپایی در خوزستان امروز کاهش یافته است. از مردم در این مناطق می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

او خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری، خودداری از تجمع غیرضروری و استفاده از ماسک در فضاهای عمومی باید انجام شود. سالمندان در موارد غیرضروری از خانه ها خارج نشوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مصرف کاکائو، به مرور عملکرد شناختی را افزایش می دهد