پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی واک


پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی واک

کمپانی ژاپنی لیبرتی واک با کیت‌های بدنه پهن و دیوانه‌وار خود شناخته می‌شود. این کمپانی از بچه گلگیرهای بزرگ و خاص خود روی سوپرکارهای متنوعی از فورد موستانگ گرفته تا لامبورگینی اوراکان استفاده کرده است. حالا هم نوبت به یکی از مشهورترین خودروهای اسپورت چند وقت اخیر یعنی تویوتا GR سوپرا 2021 رسیده که کف … The post پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی...

کمپانی ژاپنی لیبرتی واک با کیت‌های بدنه پهن و دیوانه‌وار خود شناخته می‌شود. این کمپانی از بچه گلگیرهای بزرگ و خاص خود روی سوپرکارهای متنوعی از فورد موستانگ گرفته تا لامبورگینی اوراکان استفاده کرده است. حالا هم نوبت به یکی از مشهورترین خودروهای اسپورت چند وقت اخیر یعنی تویوتا GR سوپرا 2021 رسیده که کف گاراژ لیبرتی واک را لمس کند.

پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی واک

این کمپانی افترمارکتی کیت بدنه خود برای پنجمین نسل سوپرا را معرفی کرده است. افرادی که خواهان تمایز بصری بیشتری هستند قطعاً از این کیت بدنه خوششان خواهد آمد.

پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی واک

مشتریان دو گزینه پیش رو دارند. کیت بدنه کامل لیبرتی واک شامل دیفیوزر جلو و عقب، بال عقب، کیت گلگیر پهن شامل گلگیر جلو، رکاب جانبی، پانل درب، گلگیر عقب و کانارد جلویی می‌باشد. این تیونر قیمت این کیت را 14850 دلار برای مدلی از جنس پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس و 15950 دلار برای پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن اعلام کرده است. با پرداخت 17930 دلار هم می‌توان کاپوت جدید را برای این خودرو سفارش داد. البته اگر این کاپوت از جنس پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن باشد قیمت کیت به 19030 دلار افزایش خواهد یافت.

پیوند جذاب تویوتا سوپرا و لیبرتی واک

حدس می‌زنیم این قیمت فقط برای کیت بدنه و هزینه نصب یا دیگر بهبودها همچون رینگ و لاستیک‌ها جداگانه است. به این ترتیب اگر بخواهید سوپرایی شبیه مدل حاضر در تصاویر داشته باشید احتمالاً بودجه‌ای بالای 20 هزار دلار باید داشته باشید.

لیبرتی واک به ندرت در قوای محرکه خودروها دست می‌برد و بنابراین پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی سوپرا احتمالاً همان قدرت 382 اسبی استوک را دارد؛ اما تیونرهای زیادی قبلاً قدرت نزدیک به هزار اسب بخار را از این پیشرانه گرفته‌اند.

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام موضع کاخ سفید درباره پذیرفتن آتش بس ازسوی حماس