مناطق روستایی و عشایری با مشکلات ارتباطی و اینترنت مواجه اند


مناطق روستایی و عشایری با مشکلات ارتباطی و اینترنت مواجه اند

بخشدار مرکزی خاش سیستان وبلوچستان گفت: اکثر مناطق روستایی و عشایری این بخش با مشکلات و معضلات آنتن دهی تلفن همراه و نبود زیرساخت های اینترنت و تلفن ثابت مواجه اند.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: دسترسی به ابزارهای ارتباطی و تلفن همراه و اینترنت یکی از شاخص های مهم توسعه ای بوده که متاسفانه شاهد رنج و مشقت مردم روستایی و عشایری این بخش در مباحث ارتباطات و مخابراتی هستیم.

وی اظهار داشت: بر حسب گزارش های دریافتی از سوی شوراها و دهیاران بخش مرکزی خاش مشکلات در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مناطق کارواندر، پیرگل، سرتلاپ، چاه کمال، محدوده دشت آبخوان، آپک سیاهان، دشت رباط، سنگان، ارتفاعات ترشاب، شوگه، تلگزی کروجی، رودهینار، بولانی از دهستان سنگان، کلکلی نو، قاسم آباد، ترشاب، اسماعیل آباد، اکبرآباد، عباس آباد، ناصرآباد، نجف آباد، شهرک پیمان، روستای دریخان شهنوازی، نعمت آباد، گزک سنگان، روستای گزک پاول و پوچگلی، شریف آباد دشت آبخوان، دهستان کارواندر روستاهای کارواندر، نیپدان، پدگان گونیچ، شهرک محمد آباد اگسک، قادراباد، شورک، سیدآباد، شهید مدرس، نصرت آباد، عباس آباد، سهراب آباد پشتکوه، شهید رجایی، دوازده فروردین، چاه سالار، همت آباد شکاری، شهرک درودی و دروک و تنگ وجگ، سنگان مرکزی، چاه سالار قادراباد روستای حسین آباد جنب کارخانه سیمان و غیره وجود دارند که عمده این مناطق در مسیرهای پرخطر کوهستانی و مسیرهای ارتباطی خاش به سنگان و میرجاوه و خاش زاهدان و خاش به سراوان و خاش به ایرانشهر و کوهستان تفتان واقع شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت ارائه آموزش ها از طریق مجازی بایستی زیرساخت های اینترنت و تلفن همراه و تلفن ثابت در مناطق بخش ایجاد شوند تا فرزندان مردم و خانواده ها و حتی گردشگران بتوانند بدون دغدغه مشکلات خود را حل کنند.

قلندرزهی ادامه داد: وقتی مردم حدود یکصد روستا از وضعیت مخابراتی و ارتباطات تلفن همراه و ثابت شکایت و گلایه دارند، باید برای رفع مشکلات این حوزه ها بیش از پیش تدبیر شود.

وی از تلاش ها و پیگیری های شوراها و دهیاران و ارائه گزارش های به موقع کمبود و نارسائی ها قدردانی کرد و گفت: مردم منطقه شایسته بهترین خدمات هستند و بایستی تمام مسئولان با همراهی مردم بتوانند توسعه همه جانبه منطقه را رقم بزنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟