مشکل قطعی تلگرام 18 خرداد 99


مشکل قطعی تلگرام 18 خرداد 99

پیام رسان تلگرام امروز 18 خرداد 99 از حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد قطع شده است. مشکل قطعی تلگرام توسط کاربران بسیاری از سراسر جهان گزارش شده است. تلگرام از ساعات اولیه 18 خرداد 99 قطع شده است. به نظر می‌رسد مشکل قطعی تلگرام در نقاط مختلف جهان ایجاد شده و هنوز واکنش رسمی به... نوشته مشکل قطعی تلگرام 18 خرداد 99 اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

پیام رسان تلگرام امروز ۱۸ خرداد ۹۹ از حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد قطع شده است. مشکل قطعی تلگرام توسط کاربران بسیاری از سراسر جهان گزارش شده است.

تلگرام از ساعات اولیه ۱۸ خرداد ۹۹ قطع شده است. به نظر می‌رسد مشکل قطعی تلگرام در نقاط مختلف جهان ایجاد شده و هنوز واکنش رسمی به این اختلال از طریق سازنده این پیام رسان منتشر نشده است.

پیام رسان تلگرام هر از گاهی به دلیل اختلال در شبکه یا سرورهای این اپلیکیشن قطع می‌شود و این موضوع جدیدی نیست. هنوز مشخص نیست که این اختلال چه زمانی برطرف خواهد شد اما به محض دریافت اطلاعات تکمیلی این مطلب آپدیت خواهد شد.

اگر شما هم در منطقه خود با اختلال و قطعی تلگرام روبرو هستید، این موضوع را با ما و سایر کاربران گجت نیوز در بخش نظرات در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید