اجرای طرح ملی بهسازی روکش آسفالت در سیستان و بلوچستان


اجرای طرح ملی بهسازی روکش آسفالت در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در 10 مسیر ارتباطی این استان توسط 17 تیم اجرایی در حال اجراست.

ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح ملی از اردیبهشت سالجاری با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و مصرف سوخت و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه‌های ملی در این استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی هر کشور محسوب می‌شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، افزود: در قالب این طرح بهسازی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی زاهدان – نهبندان، سه راهی دشتک – زابل، زاهدان – خاش، خاش – سراوان، خاش – ایرانشهر، خاش – ایرندگان، مهرستان – سرباز، سراوان – کوهک، زاهدان – بم و زاهدان- حصاروئیه به طور هم زمان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه‌بر اجرای مجدانه طرح مذکور، به منظور فراهم آوردن زمینه سفر ایمن برای کاربران جاده، سایر عملیات راهداری نظیر خط کشی، تسطیح و رگلاژ مسیرهای روستایی، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی نیز در محورهای تحت پوشش این اداره‌کل به صورت مستمر در حال اجراست.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان