بزرگراه سنقر- بیستون امسال در حوزه سنقر و کلیایی به بهره‌برداری می‌رسد


بزرگراه سنقر- بیستون امسال در حوزه سنقر و کلیایی به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت: تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان در سالجاری اتمام پروژه بزرگراه سنقر- بیستون و بهره‌برداری از آن در حوزه این شهرستان است.

«غلامرضا مرتضوی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراه سنقر- بیستون، افزود: خوشبختانه در سال جاری حدود ٢٧ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و ملی استانی برای اجرای این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

وی همچنین اجرای این پروژه را گامی مهم برای توسعه شهرستان و توسعه شبکه بزرگراه های غرب کشور توصیف کرد و گفت: اجرای این پروژه در راستای تحولی عظیم و گسترش زیرساخت های گردشگری، تحقق پیشرفت و توسعه بیش از پیش در شهرستان و همچنین کاهش سوانح رانندگی در این مسیر می تواند موثر واقع شود.

وی در ادامه بیان کرد: با پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم مسیر سنقر تا گردنه «مله ماس» را امسال به بهره برداری برسانیم.

سرپرست فرماندار سنقر و کلیایی در این بازدید ضمن گفت و گو با پیمانکار پروژه، در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود اجرای پروژه به منظور تسریع در روند اجرا پیگیری و بررسی های لازم را انجام دادند.

شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)