دمای هوای کرمانشاه کاهش می‌یابد


دمای هوای کرمانشاه کاهش می‌یابد

کرمانشاه- ایرنا- معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش تدریجی دمای هوا در مناطق مختلف استان تا روزهای ابتدایی هفته آینده خبر داد.

علی محمد زوراوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طبق نقشه های پیش یابی، دمای روزانه هوا تا روزهای ابتدایی هفته پیش رو در شهرهای مختلف استان بین ۲ تا سه درجه کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت دمای شبانه نیز روند کاهشی خواهد داشت به گونه ای که انتظار می رود شاهد خنک شدن سه تا چهار درجه ای هوا باشیم.

زوراوند حداکثر دمای پیش بینی شده برای امروز شهر کرمانشاه را ۳۵ درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: امشب نیز حداقل دمای مرکز استان به ۱۵ درجه بالای صفر خواهد رسید، ضمن اینکه انتظار می رود دمای روزانه و شبانه فردا یک درجه کاهش یابد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه، گرمترین شهرهای امروز استان را سومار با ۴۲ و قصرشیرین و سرپل ذهاب با ۴۰ درجه بالای صفر معرفی کرد و گفت: سنقروکلیایی و کنگاور نیز هر کدام با دمای ۳۱ درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان در طول روز خواهند بود.

وی ادامه داد: برای امشب نیز سومار با حداقل دمای ۲۴ و گیلانغرب با ۲۱ درجه گرمترین و حمیل با ۹ و گواور با ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین شهرهای استان هستند.

زوراوند در پایان و با بیان اینکه هوای استان تا اوایل هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با رشد ابر، وزش باد و گردوخاک خواهد بود، گفت: کاهش تدریجی هوا تا روز یکشنبه آینده (۱۸ خرداد) همچنان ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعبیر خواب خالی شدن داخل دندان یا دندان پر شده