مسابقه گزارشگر شو طرفداری


مسابقه گزارشگر شو طرفداری

طرفداری- از امروز می توانید با شرکت در چالش گزارشگرشو طرفداری، شانس خود را برای قرار گرفتن در بین نفرات برگزیده امتحان کنید.

شما مخاطبان طرفداری می توانید از امروز به مدت دو هفته تا تاریخ جمعه 16 خرداد 99 گزارش های خود را به صورت زیر برای ما ارسال نمایید.

ابتدا وارد این لینک (کلیک کنید) شوید و یکی از ویدیو ها را انتخاب کرده و روی آن گزارش کنید. حتی الامکان گزارش خود را روی ویدیو سینک کنید. در صورتی که امکان انجام این کار را ندارید می توانید تنها فایل صوتی گزارش خود را بفرستید. پس از آماده شدن فایل گزارش، آن را از یکی از دو طریق زیر ارسال نمایید:

1-ارسال از طریق سایت: پس از آماده کردن گزارش، وارد قسمت اشتراک فایل در بالای سایت شوید.

مسابقه گزارشگر شو طرفداری

پس از وارد شدن به یوزر خود، فایل را انتخاب نمایید.

مسابقه گزارشگر شو طرفداری

پس از انتخاب فایل، در قسمت عنوان، عبارت "گزارش (نام خود)" را وارد نمایید و تیک خصوصی را بزنید. (مانند نمونه زیر)

مسابقه گزارشگر شو طرفداری

مسابقه گزارشگر شو طرفداری

پس از اتمام فایل، لینک ویدیو را به صورت خصوصی برای "سرویس ویدیو (کلیک کنید)" به همراه اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شهر، سن و شماره تماس ارسال نمایید.

2- از طریق آیدی تلگرام طرفداری به نشانی @TarafdariTamas به همراه اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شهر، سن، شماره تماس و آیدی تلگرام ارسال نمایید.

پس از اتمام مهلت ارسال گزارش ها، تمامی ویدیو ها توسط تیم طرفداری و با نظارت جهانگیر کوثری بررسی خواهند شد و ویدیوهای برگزیده به صورت مرحله ای برای نظرسنجی توسط کاربران قرار خواهند گرفت و نفراتی که توسط کاربران انتخاب می شوند، به مرحله بعدی این چالش راه پیدا خواهند کرد و مراحل بعدی به شیوه دیگری ادامه خواهند یافت.

لازم به توضیح است:

گزارش ها می توانند به صورت فان و یا رسمی باشند گزارش نباید بیش از 30 ثانیه شود گزارش می تواند به گویش یا به زبان های مختلف باشد شرکت برای خانم ها و آقایان از تمامی رده های سنی آزاد است نفرات برگزیده و مستعد با هزینه طرفداری در کلاس های فن بیان و گویندگی شرکت می کنند و به عنوان گزارشگر جذب می شوند به علاوه جایزه نقدی ارزنده برای نفر اول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم