زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی اعلام شد


زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 20 خردادماه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی تعیین شده است.

احمد ناصری 12 خرداد با بیان این مطلب افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال تحصیلی آینده بعمل آمده و ثبت‌نام پایه هفتم متوسطه دوره اول و دهم متوسطه دوره دوم به ترتیب در روزهای ۱۶ تیرماه و دوم مردادماه انجام خواهد شد.

وی همچنین با اعلام اینکه ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی از ۱۷ تا ۲۷ خردادماه ادامه خواهد یافت، گفت : آزمون ورودی این مدارس ۲۰ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل برای ثبت‌نام در دوره‌های میان پایه نیازی به حضور والدین در مدارس نیست و مدیران امور ثبت‌نام دانش‌آموزان در این پایه‌ها را انجام خواهند داد.

وی همچنین ادامه داد: انجام آزمون نهایی بصورت حضوری در پایه‌های نهم متوسطه اول و دوازدهم متوسطه دوم است و سایر پایه‌های تحصیلی بصورت غیرحضوری و با تشخیص شورای مدرسه انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از شروع طرح سنجش سلامت پایه اولی‌ها از اول مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا فرآیند اجرای سنجش در سال جاری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های سنجش در جهت حفظ سلامتی نوآموزان و مجریان برنامه با کاهش تجمع در پایگاه‌ها ، تصمیم بر آن شده تا روزانه ۲۰ خانواده به هر یک از پایگاه‌های سنجش مراجعه نمایند.

ناصری با اشاره به حضور بیش از اندازه والدین در زمان ثبت‌نام مدارس هیات امنایی، خاطرنشان کرد: برای کاهش ترافیک در این مدارس سامانه‌ای طراحی شده که بزودی آدرس این سامانه جهت مراجعه والدین برای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

به گفته وی در استان اردبیل تعداد پایگاه‌های سنجش از ۱۱ به ۱۶ پایگاه افزایش یافته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا