مایکل جردن درباره درگذشت جورج فلوید: صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار بگذارد


مایکل جردن درباره درگذشت جورج فلوید: صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار بگذارد

مایکل جردن در یک بیانیه راجع به مرگ جورج فلوید صحبت کرده است.

طرفداری - پس از واکنش کریم عبدالجبار به مرگ جورج فلوید، حالا مایکل جردن نیز درباره ماجرایی که باعث جنجال در آمریکا شده صحبت کرده است.

مایکل جردن به ندرت درباره مسائل سیاسی یا اجتماعی صحبت می کند. اسطوره بسکتبال NBA از طریق وبسایت تیمش یعنی شارلوت هورنتس بیانیه ای پیرامون درگذشت جورج فلوید منتشر کرده و طی آن، نژادپرستی عجین شده در آمریکا را محکوم کرده است. بیانیه مایکل جردن به صورت زیر است:

من عمیقا ناراحت، رنج دیده و خشمگین هستم. در کنار کسانی می ایستم که علیه نژادپرستی و خشونت عجین شده علیه مردم رنگین پوست در کشورمان فریاد می زنند. به اندازه کافی تحمل کرده ایم. من پاسخی ندارم اما صدای جمعی مان نشان دهنده قدرت و ناتوانی دیگران در مخالفت کردن با آن است. ما باید به یکدیگر گوش بدهیم، همدلی و دلسوزی داشته باشیم و هرگز به بی رحمیِ احمقانه پشت نکنیم.

برای تغییر کلی باید رای بدهیم

ما باید به اظهارنظرهای صلح آمیز در برابر بی عدالتی ادامه بدهیم و تقاضای پاسخگویی داشته باشیم. صدای متحد ما باید برای تغییر قوانین بر روی رهبرانمان فشار بگذارد وگرنه باید از رای دادن برای ایجاد تغییری کلی استفاده کنیم. همه باید بخشی از راه حل باشند و باید در کنار هم برای ایجاد عدالت همگانی تلاش کنیم. قلب من همراه خانواده جورج فلوید و افراد بیشماری است که زندگی خود را به طور بی رحمانه و احمقانه ای از طریق اعمال نژادپرستانه و بی عدالتی از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا